۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به مهر خبر داد:

احتمال اعلام نتایج قطعی حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو تا فردا

احتمال اعلام نتایج قطعی حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو تا فردا

تبریز - رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: به احتمال زیاد اعلام نتایج قطعی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تا فردا (یکشنبه) زمان می برد.

سعید شبستری خیابانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تلاش بی وقفه عوامل اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی برای اعلام نتایج گفت: عوامل اجرایی از شب گذشته تا کنون بصورت بی وقفه در حال شمارش آراء و تجمیع نتایج هستند و روند کار به خوبی در حال پیگیری است.

وی به زمان اعلام نتایج نیز اشاره و تصریح کرد: این مهم نیازمند شمارش دقیق در شعب اخذ رأی، تنظیم صورت جلسه ها، تحویل صندوق ها به فرمانداری ها، وارد شدن نتایج به سامانه الکترونیکی انتخابات، کنترل مجدد نتایج در این سامانه و تجمیع آنها برای اعلام قطعی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان شد: به طور طبیعی این روند کمی طولانی خواهد بود و تا آخرین صورت جلسه ها و آمار شمارش شده وارد سامانه نشود، امکان اعلام قطعی نتایج وجود نخواهد داشت.

شبستری خیابانی در خصوص نتایج حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز اظهار داشت: با توجه به حساسیت خاص نتایج این حوزه، کار شمارش آرا از شب گذشته در حال انجام است و بدون شک با توجه به بالا بودن تعداد کاندیداها و صندوق ها، اعلام نتایج حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تا روز یکشنبه طول خواهد کشید اما به احتمال زیاد نتایج سایر حوزه های انتخابیه استان امروز اعلام می شود.

کد خبر 3567392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha